• banner

nutizie

Pruvincia di Shandong Medicina Tradizionale Cinese Prevenzione di Malattie Infettive è Cursu di Formazione di Supervisione di Igiene hè andatu à Lircon per studià in situ

Pruvincia di Shandong Cinese Tradizionale (1)

Per rinfurzà ulteriormente a supervisione è a gestione di l'istituzioni mediche di TCM è di migliurà a capacità di a pruvincia di surveglià è di rinfurzà a prevenzione è u cuntrollu di e malatie infettive, da u 12 à u 14 di ghjennaghju di u 2022, a classa di furmazione di a pruvincia per a prevenzione di e malatie infettive è a supervisione di a salute di a pruvincia hè stata tenuta. in Dezhou.Un totale di più di 100 persone, cumprese a prevenzione di e malatie è a supervisione di a salute è l'ufficiali di l'infurzatori di a lege, è a spina di l'infurzazioni di a lege di salute in i contee è e cità in Dezhou, anu participatu à a classa di furmazione.Shandong Lircon Medical Technology Co., Ltd. hè assai onoratu di esse a basa di furmazione per questa classa di furmazione.

À 14:00 u 14 di Ghjennaghju, a classa di furmazione guidata da Yuan Qingchun, un investigatore di u sicondu livellu di l'Uffiziu di l'Infurzazione è a Supervisione di a Legge di a Cummissione Provinciale di Salute è Salute di Shandong, hè ghjunta à a Cumpagnia di Shandong Lircon.A Sra Wang Jinyan, direttore generale di a cumpagnia, Zhang Liangliang, direttore di u dipartimentu di ricerca è sviluppu di a tecnulugia, è Chen Anxin, direttore di u dipartimentu di gestione, anu ricevutu calorosamente i maestri visitanti.

Prima di tuttu, Zhang Liangliang, manager di u dipartimentu di ricerca è sviluppu di tecnulugia, hà introduttu una serie di prucessi standardizati cum'è a storia di sviluppu di Lircon è i prudutti di disinfezione da l'appruvazioni di u prugettu à a vendita.

In seguitu, i visitatori anu visitatu u centru di R & D di a cumpagnia, u centru di ispezione microbiologica, un attellu di purificazione di livellu 100,000, un attellu di almacenamentu di materie prime, una sala di conservazione di campioni è un magazzinu di prudutti finiti.

Durante a furmazione, i lettori di Lircon anu introduttu in dettaglio u laboratoriu fisicu è chimicu di a cumpagnia, a sala di strumenti di precisione è u laboratoriu di microbiologia, è ancu l'indicatori fisici è chimichi di teste è esigenze di almacenamento di materie prime, prudutti semifiniti è prudutti finiti in u prucessu di produzzione. di i prudutti di disinfezione.

Attraversu un studiu approfonditu in situ di Lircon, u persunale chì hà participatu à a furmazione hà avutu una cunniscenza approfondita di u prucessu di standardizazione di i prudutti di disinfezione Lircon, è affirmò u stilu di travagliu rigurosu di Lircon è u livellu tecnicu avanzatu. l'attività hà ghjucatu un bonu rolu esemplariu in a prumuzione di a specializazione, a standardizazione è a prufessionalizazione di a squadra di vigilanza di a salute è di l'applicazione di a lege, è à migliurà continuamente a capacità è u livellu di a surviglianza è l'applicazione di a lege.

Shandong Lierkang Medical Technology Co., Ltd. piglia "u capu di l'industria, u Lierkang di u mondu" cum'è a visione di a cumpagnia,

Pigliendu "impegnu à l'industria medica è cura di a salute di e persone" cum'è a so propria rispunsabilità, à u stessu tempu aderendu à u cuncettu di "esse una persona ghjustu è fà e cose à terra".

"U mare hè cumpresu di tutti i fiumi, è a tolleranza hè grande", a ghjente Lierkang integrarà l'essenza di a scienza è a tecnulugia chinesa è occidentali cù una mente più larga di u mare, è attrae talenti eccezziunali in casa è in l'esteru.

Stabbilisce una marca naziunale è cuntribuisce à a "disinfezione" di a Cina, una industria impurtante ligata à l'ecunumia naziunale è a sussistenza di e persone!

Pruvincia di Shandong Cinese Tradizionale (3)
Pruvincia di Shandong Cinese Tradizionale (4)
Pruvincia di Shandong Cinese Tradizionale (2)
Pruvincia di Shandong Cinese Tradizionale (6)
Pruvincia di Shandong Cinese Tradizionale (5)
Pruvincia di Shandong Cinese Tradizionale (7)

Tempu di post: 24-Jan-2022