• banner

nutizie

Lircon hà vintu l'offerta per u prughjettu di materiale anti-epidemicu per l'Olimpiadi Invernali di Pechino

Lircon hà vintu l'offerta per u prughjettu di materiale anti-epidemia per l'Olimpiadi Invernali di Pechino (1)

I XXIV Ghjochi Olimpichi Invernali, l'Olimpiadi Invernali di Pechino 2022, si apre u venneri 4 di ferraghju di u 2022 è chjuderanu dumenica 20 di ferraghju 2022. Tandu, più di 2 000 atleti stranieri venenu in Cina per l'Olimpiadi d'invernu, in in più di 25 000 altri "stakeholders", assai di i quali sò stranieri.Un numeru cusì grande di persunale d'oltremare porrà sfide senza precedente à u travagliu di prevenzione di l'epidemie.Per questu scopu, u Cumitatu d'Organizazione di l'Olimpiadi Invernali di Pechino hà formulatu misure anti-epidemie assai strette, è hà strette esigenze tecniche è di qualità per i materiali anti-epidemie.

Lircon hà vintu l'offerta per u prughjettu di materiale anti-epidemia per l'Olimpiadi Invernali di Pechino (2)

In u prucessu di offerta di materiali di prevenzione di l'epidemie, Shandong Lircon, cù i so prudutti di disinfezione di alta qualità è una forte capacità di supportu d'emergenza, si distingue in u prucessu di offerta di materiali di prevenzione di epidemie per l'Olimpiadi invernali è hà vintu l'offerta in un colpu.

Durante u prucessu di licitazione di l'Olimpiadi Invernali, Shandong Lircon hà vintu l'offerta per u prughjettu di l'acquistu di l'igiene è a prevenzione di l'epidemie di l'Olimpiadi di Pechino cù prudutti di disinfezione di a superficia, prudutti di disinfezione di e mani è prudutti di disinfezione à bassa temperatura, scortandu l'Olimpiadi d'inverno di Pechino!

Durante l'epidemie, a sicurità di l'alimentariu di a catena di friddu hà suscitatu una forte preoccupazione.A causa di l'ambienti d'ospiti speciale di l'Olimpiadi Invernali di Pechino, a dumanda di prudutti di disinfezione à bassa temperatura hè assai grande.Una volta, u sgiò Zhang Liubo, u capu espertu di disinfezione in u Centru Cinese per u Controlu è a Prevenzione di Malattie, hà dettu chì a disinfezione di a congelazione à bassa temperatura hè assai più difficiuli di a disinfezione convenzionale, è a disinfezione à bassa temperatura richiede disinfettanti sicuri è efficaci. metudi di disinfezione affidabili.

Ognunu presta attenzione à a disinfezione à bassa temperatura perchè a bassa temperatura affetta l'effettu di disinfezione.Calchì volta a bassa temperatura porta à una diminuzione significativa di a capacità di disinfettante è di disinfezzione, è ancu fà questi prudutti di disinfezione cumuni "fallimentu" cumpletamente.

A più grande svolta di Lircon® disinfettante di perossu di l'idrogenu à bassa temperatura hè l'integrazione di a resistenza à a bassa temperatura è a disinfezione, chì riempia u spaziu domesticu.Questa innovazione tecnologica facilita l'usu di disinfettanti.Resta liquidu, ùn si solidifica, è ùn si congela à -18 ° C è -40 ° C.Pò esse sempre spruzzatu per a disinfezione, è mantene un bon effettu di disinfezzione.

Vincere l'offerta per u prughjettu di materiale di prevenzione di l'epidemie di l'Olimpiadi di Pechino hè un onore è affirmazione, è ancu una rispunsabilità è rispunsabilità.A capacità di Lircon di vince l'offerta per stu prughjettu si basa nantu à a so forte capacità di ricerca è sviluppu indipendenti, u livellu di tecnulugia di punta, u sistema di gestione di qualità perfetta, tecnulugia è equipaggiu di produzzione avanzata è forti capacità di supportu d'emergenza.

Dapoi u so stabilimentu in u 1997, Shandong Lircon Medical Technology Co., Ltd hè stata cuncentrata nantu à a R & S, a produzzione è a vendita di prudutti di disinfezione, cuncintrau nantu à a migliione di e capacità di R&D, è custruisce una quantità di centri R&D di altu standard, cumpresu Lircon. (Dezhou) R&D Center, Lircon (Shanghai) R&D Center.L'altu livellu di forza di R&D furnisce una forte guaranzia per a produzzione di prudutti d'alta qualità.

Lircon hà vintu l'offerta per u prughjettu di materiale anti-epidemia per l'Olimpiadi Invernali di Pechino (3)

L'attenzione è a prufessionalità di Lircon sò stati ricunnisciuti da l'industria.In u 2003, Lircon hà participatu à a 5a riunione di u Cumitatu Naziunale di Norme di Disinfezzione è diventa unu di 11 membri.Da tandu, a cumpagnia hà participatu à a redazione di più di 20 standard naziunali per i disinfettanti è 1 standard naziunale per i dispositi medichi.

Per furnisce i clienti cù prudutti di qualità garantita, tutti l'equipaggiu chjave di a cumpagnia è e materie prime di basa impurtanti sò furniti da fornitori internaziunali è domestici cunnisciuti (cum'è Dow in i Stati Uniti, BASF in Germania, Novozymes in Danimarca, etc. ).L'attellu di purificazione di u livellu 100,000 hà passatu a certificazione di sistema di gestione di qualità ISO9001, certificazione di sistema di gestione ambientale 14001 è certificazione di sistema di gestione di salute è sicurezza in u travagliu 18001.

Lircon hà vintu l'offerta per u prughjettu di materiale anti-epidemia per l'Olimpiadi Invernali di Pechino (4)

Inoltre, a capacità di supportu d'emergenza di i materiali di prevenzione epidemica hè ancu una considerazione assai impurtante.Shandong Lircon, cum'è "Intraprisa Naziunale di Prevenzione è Controlu di l'Epidemie Chjave di Garanzia di Materiale", "Unità Naziunale di Riserva di Materiale di Emergenza Epidemica Naziunale", è "Unità Naziunale di Prevenzione è Controlu di l'Epidemie Chjave di Garanzia", ​​ùn vulterà micca in ogni grande emergenza.A qualità è a quantità, andate in tuttu per assicurà a fornitura di materiali in u più brevi tempu.

À menu di un mese prima di l'apertura di l'Olimpiadi Invernali di Pechino, Shandong Lircon hè cumplettamente preparatu in quantu à u persunale, l'equipaggiu, l'accumulazione di materiali di prevenzione di l'epidemie è a custruzzione di un sistema di sicurezza.Di sicuru, camperemu à a nostra missione è aderiscenu à tuttu u prucessu cù prudutti d'alta qualità è un sistema di guaranzia di fornitura di sonu!

Lircon hà vintu l'offerta per u prughjettu di materiale anti-epidemia per l'Olimpiadi Invernali di Pechino (5)
Lircon hà vintu l'offerta per u prughjettu di materiale anti-epidemia per l'Olimpiadi Invernali di Pechino (6)

Lircon hà vintu l'offerta per u prughjettu di materiale anti-epidemia per l'Olimpiadi Invernali di Pechino (7) Lircon hà vintu l'offerta per u prughjettu di materiale anti-epidemia per l'Olimpiadi Invernali di Pechino (8)


Tempu di post: 24-Jan-2022