• banner

nutizie

Gratitudine à a Società è Aiutà à l'Educazione - A Cerimonia di Premiazione di a Borsa di Studiu di l'Alumni di Shandong Lircon hè finita cun successu

L'ascesa è a caduta di e furtune naziunali dipende da l'educazione;a rivitalizazione di l'educazione hè a respunsabilità di u populu sanu.L'educazione hè u modu fundamentale per l'umanità per eredite a civiltà, cultivà a ghjovana generazione, è creà una vita megliu." Dapoi u so stabilimentu, Lircon hà aderitu à u cuncettu di "Ringraziu à a sucetà, aiutendu e scole à aiutà l'educazione", chì vene da a so creazione. U 15 ottobre 2021, u sgiò Zhu Hanquan, presidente di Shandong Lircon Medical Technology Co., Ltd., hè statu invitatu à participà à a cerimonia di premiazione di a borsa di studiu di Shandong First Medical University.

U Signore Zhu Hanquan, presidente di Shandong Lircon Medical Technology Co., Ltd., hà studiatu una volta in Taishan Medical College, u predecessore di Shandong First Medical University (Shandong Hospital Academy of Sciences).

Dapoi u so stabilimentu, Lircon hà ottenutu un rapidu sviluppu sottu a cura di i capi à tutti i livelli.Per rinvià à u cultivo di a so alma mater, u sgiò Zhu Hanquan, presidente di Lircon, è u sgiò Zhang Zhendong, alumnus di Heze Yellow River Orthopaedic Hospital, hà stabilitu l'antichi "Lircon" è "Heze Yellow River Orthopaedic Hospital". borsa di studiu di Taishan Medical College in 2007, chì durò per 14 anni. Per fà più studienti cù sogni è passioni più energici è radianti, a borsa di studiu hè una tistimunianza di u travagliu duru, un onore è un affirmazioni.

A cerimonia di premiazione di a borsa di studiu hè stata cunclusa cù successu.U sgiò Zhu Hanquan, presidente di Lircon, hà fattu un discorsu in a cerimonia di premiazione di a borsa di studiu.In u so discorsu, hà prima espresu i so intenzioni sinceri à i dirigenti di a scola, è felicitò i studienti chì vincenu sta borsa di studiu in virtù di a so forza è a so cunniscenza. .. Sò grati per a cultivazione di a mo alma mater. U cuncettu di aiutà u mondu è di a lotta per a perfezione m'hà sempre ispiratu, perchè sempre mantene un sensu di rispunsabilità, perseguite constantemente scopi più alti, è campà à a ricerca di vita"..

À a ceremonia di premiazione, u sgiò Zhu Hanquan hà dettu à i studienti chì, ancu s'elli sò nati in una età pacífica è pruspera, tutti duveranu esse preparati per u periculu è assumendu coraggiosamente e responsabilità suciali, in particulare u scoppiu di l'epidemie COVID-19, chì affetta a salute. di tutti l'esseri umani è u sviluppu sanu di l'ecunumia ".U Signore Zhu Hanquan hà spartutu parechji setti di dati.I dati mostranu chì u nostru paese hà ottenutu grandi vittorie in a lotta contru l'epidemie è hà fattu cuntributi eccezziunali à a lotta contru l'epidemie in u mondu.Frà elli, tutta l'industria medica è l'industria di l'assistenza medica ghjucanu un rolu insustituibile.Zhu Hanquan hà ricurdatu à i studienti chì prima, devenu amassi a so professione è ricurdate di esse impetuous;siconda, deve esse benevolenti è senza limiti in u so amore per i medichi;è terzu, anu da esse determinate è persistenti.In u discorsu di u presidente Zhu, tutti sentenu assai a so amicizia profonda per a so alma mater è e so aspettative per i studienti attuali.

Lircon spera chì ogni studiente travaglià duramente è sforzerà duramente, diventerà un travagliadore medico eccezziunale in u futuru, è assumerà e responsabilità affidate da i tempi!

Gratitudine à a Società è Aiutà à l'Educazione - A Cerimonia di Premiazione di a Borsa di Studiu Shandong Lircon Alumni hè finita cù successu (1)

Gratitudine à a Società è Aiutà à l'Educazione - A Cerimonia di Premiazione di a Borsa di Studiu Shandong Lircon Alumni hè finita cù successu (2)

Gratitudine à a Società è Aiutà à l'Educazione - A Cerimonia di Premiazione di a Borsa di Studiu Shandong Lircon Alumni hè finita cù successu (3)

Gratitudine à a Società è Aiutà l'Educazione - A Cerimonia di Premiazione di a Borsa di Studiu Shandong Lircon Alumni hè finita cù successu (4)

Gratitudine à a Società è Aiutà à l'Educazione - A Cerimonia di Premiazione di a Borsa di Studiu Shandong Lircon Alumni hè finita cù successu (5)

Gratitudine à a Società è Aiutà l'Educazione - A Cerimonia di Premiazione di a Borsa di Studiu Shandong Lircon Alumni hè finita cù successu (6)

 


Tempu di post: 24-Jan-2022